HTML

Üdvözlünk látogató!

A honlapon interjúkat olvashatsz ismert és kevésbé ismert humoristákkal! Várjuk majd amatőr humoristák jelentkezését és biztosítunk nekik teret, hogy az oldal keretein belül bemutassák nevettető képességeiket! Egyszóval itt minden van/lesz, ami humor! Ha szeretnél videót beküldeni nekünk vagy bármit megosztani, amit úgy érzed tudnunk kéne, akkor az alább e-mail címen megteheted! standup00@freemail.hu

Videók

Legfrissebb hozzászólások

Interjú Somogyi Andrással

2011.03.10. 20:20 :: Dred07

Somogyi András az ország egyik legjobb parodistája is tiszteletét teszi lapunkon egy interjú erejére. Az ország leginkább a Showder Clubból ismerheti a Beee színpad humoristáját!

HB.: Mindenek előtt köszönöm, hogy elfogadtad a felkérést! Rendkívül nagy megtiszteltetés ez. Köztudott, hogy kitűnő parodista vagy. Az emberek a Showder Clubból, a Dumaszínházból vagy a Beee színpadról ismerhetnek.Hogy jöttél rá, hogy van ehhez tehetséged?

SA.: Már az iskolás éveim alatt is sokat utánoztam a tanárokat, osztálytársaimat, családtagjaimat. Ezekkel a paródiákkal mindig nagy sikert arattam. Tizenhét éves voltam mikor éppen tv nézés közben láttam Torgyán Józsefet és magával ragadott a karaktere. Megpróbáltam parodizálni és éreztem, hogy szinte Torgyánná változom, mikor utánzom őt. Megtetszett a dolog és megpróbáltam egyre több közéleti személyt utánozni. De volt akit nem kellett sokáig tanulmányozni, hanem elég volt ha felelevenítettem az adott személyt és nem sokkal rá már megszólaltam a hangján.

HB.: Körülbelül hány ismert ember hangját tudod utánozni?

SA.: Egyszer elkezdtem összeírni, de 80-nál abbahagytam.
 
HB.: Igazából a hangutánzás egy dolog, de viccesnek is kell lennie. Te írod a szövegeidet, vagy besegítenek?

SA.: Eleinte én írtam a szövegeimet, de később több író is felajánlotta, hogy írna nekem. Persze vannak saját ötleteim, írásaim és sokat improvizálok a színpadon, de nehéz ennyi karakter köré mindig friss keretet építeni. Sokat köszönhetek Litkai Gergőnek, Pataki Balázsnak és Ürmös Zsoltnak. Ők mind kiváló írók.

HB.: Jelenleg a Beee színpad állandó fellépője vagy, de nem volt ez mindig így. Miért váltak el az útjaid a Dumaszínházzal?

SA.: Valóban nem volt mindig így, hiszen a Dumaszínházban kezdődött a pályám. A mai napig jóban vagyunk, de mára már szabadúszóvá váltam, ezért is lépek fel több helyen. Jelen esetben a Bee Színpadon, de ez nem azt jelenti, hogy végleg hátat fordítottunk volna egymásnak a Dumaszínházzal.

HB.: Jelenleg csak a humorból élsz vagy van egy civil állásod is?

SA.: Mindig is a humorból éltem.
 
HB.: Többször láthattunk a Showder Clubban. Én például onnan ismertelek meg. Előtte szerepeltél televízióban?

SA.: Igen.  2005-ben kaptam szerepet a Viasat3-on futó Sztárvár c. bábkomédiában, amelyben Győzike hangja voltam. Ugyan nem voltam látható, de ez volt az első komolyabb tévés munkám. 2006–tól a Mi Kérünk Elnézést c. politikai kabaréban szerepeltem 2 évig, ami a tv2-n volt látható.

HB.: Van-e olyan személy a humor világából, aki inspirált téged?

SA.: Sok jó humorista van de kedvencem, példaképem nincsen.

HB.: Végezetül egy frissebb hír. Olvastam, hogy van egy rajongód aki állandóan a kapudra tesz különböző édességeket. Ezt először örömmel fogadtad, de később már kicsit idegesített a dolog. Felfedte végül magát ez a személy?

SA.: Mai napig is kapok heti rendszerességgel különböző finomságokat de nem tudom, hogy ki az illető aki odarakja őket. Most már az lenne szokatlan ha nem lenne semmi kis édesség a kapumban.
 
Köszönöm, hogy időt szakítottál rám és további sok sikert!

Az interjút készítette: Kuhár Bence

Szólj hozzá!

Címkék: somogyi andrás interjú

A bejegyzés trackback címe:

https://humoristak.blog.hu/api/trackback/id/tr542729039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása